A Krys, egy jól ismert optikai kiskereskedő Franciaországban, ismerős név a Tour de France rajongói számára. De mi is valójában a Krys, és hogyan kapcsolódik ez a híres kerékpáros esemény?
Mi a Krys?
A Krys Franciaország vezető optikai boltjainak láncolata, amely kontaktlencséket és optikai szolgáltatásokat kínál. A cég 1967-ben alakult, és azóta Franciaország egyik legismertebb optikai márkájává nőtte ki magát, számos üzlettel az egész országban.
Krys és a Tour de France
A Krys 2014 óta a Tour de France kiemelkedő szponzora, különösen a fehér mezhez kötődik. Ezt a mez, amit 'maillot blanc'-ként ismernek, 26 év alatti legjobb fiatal versenyzőnek ítélik oda.
A Krys és a Tour de France közötti partnerség mindkét márka láthatóságát növeli. A Krys számára ez egy lehetőség arra, hogy bemutassa támogatását az egészség és a sport iránt, miközben elér egy széles közönséget az egyik legismertebb kerékpáros versenyen keresztül.
A szponzoráció hatása
Az olyan márkák számára, mint a Krys, a szponzoráció a Tour de France-on jelentős kitettséget nyújt. A verseny milliókat vonz világszerte, ezzel platformot biztosítva a Krys számára, hogy kapcsolatba lépjen a globális közönséggel.